sovit för många timmar

Halloj.
bad update, i know ;)


Igår hade vi fullt upp hela dagen!
Väl hemma så var både jag och Novalie så trötta
så vi somnade båda två runt 19:30 tiden
och gick upp vid 06:30 imorse...
Alltså har vi sovit i 11 timmar.
Och idag efter jag lämnade Novalie på dagis så
var jag fortfarande trött och somnade runt 11:30
och vaknade 14:15 - nästan 3 timmars sömn där också.
Men det är inte varje dag detta händer =)
Men skönt att vara utvilad...

Glömde bort att jag hade med mig kameran igår till kalaset
till sista sekund då jag han ta 2 bilder.
Och det vart på Rebecca och Novalie


Tack för ett trevligt kalas =D


Hämtade Novalie vid 15 från dagis,
vi har precis tagit en dusch och nu ligger Novalie
och myser i puffen framför ett barnårogram.

Själv ska jag försöka börja fixa iordning mig,
för denna kväll blir det en mysig tjejmiddag för mig och Karro

Tror vi går till fridays på Stureplan,
men vi får se ;)


Bild tagen från google!


Och ikväll ska jag försöka och komma ihåg kameran ;)

Vad ska ni andra göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Lillis

Tack vad gullig du e :)

Detsamma..

Kram

2010-09-20 @ 21:04:01
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0