Svar från frågestunden!

Hur träffades du och din kärlek?
För att göra en lång histora kort så bodde vi grannar med varandra i Fiskis =)


Var Novalie planerad, var det ett svårt beslut att ta om ni ville ha barn eller ett enkelt?
Novalie var ej planerad, men vi visste att det kunde hända.
När jag fick reda på att jag var gravid så kom jag ihåg att jag var så rädd att jag skulle bli av med jobbet,
men det var ingen tvekan om vi skulle behålla henne eller inte


Spaghetti / makaroner?
Makaroner =)


Solsemester / skidsemester?
Solsemester HELT KLART!!!


Piggelin / magnum mandel?
Mmmm magnum mandel


Sverige / Finland?
Sverige!!!


Bil / buss?
Tycker faktiskt om att sitta för mig själv och åka kommunalt, så jag säger nog buss!


Henkan / Orminge?
Henkan kommer alltid att finnas i mitt hjärta,
men jag säger Orminge!
Eller Same SHIT different NAMES ;) HA HA


Röd / grön?
Rööööd


Vem var din första kärlek?
Han heter Jesper


Vad har du för minne utav mig?
HA HA kommer aldirg glömma då du och jag smet in på Johans rum
och "dödade" hans köttätande växt, haha han var helt tokig på oss ;)


Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Spara till hus =)

Om du fick välja fyra personer eller fyra saker att ta med dig till en öde ö, vad / vem?
4 saker skulle vara mobil, datorn, kaffe och kaffekopp ;)
4 personer skulle bli Veronika(bästis), min kille, min morbror och självklart min älskade dotter!

Vad är mest nöjd med på din kropp?
Det skulle väl vara mitt ansikte då...


Hur ser du dig själv som en person?
Öppen person som står för vad jag säger och tycker!
Och oftast riktigt glad =)


vad är din favorit affär att handla kläder i? :)
Hmmm... det skulle nog bli Lindex då =)


Vad är det bästa du vet?
Att få vara med min älskade dotter & familj!


Favorit blogg?
:)
Jag har inge direkt favvo blogg,
men dom jag läser är dom jag har länkat på min sida =)



Vad är din favorit sysselsättning? :)
Har ingen direkt syssesättning...
Men jag är ju mamma och det gillar jag starkt!

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Samma här, gjort idag då?

2010-09-03 @ 12:49:21
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Ha en bra dag

2010-09-03 @ 13:12:11
URL: http://fotograbben.se
Postat av: MOOOLLYS

Ha en bra dag! :)

2010-09-03 @ 13:13:15
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: josefine

sv: hann ej fråga =(

2010-09-03 @ 17:49:51
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0