Ta hand om sig själv ibland

Lunchen fick idag bestå av kära Orminge grillen.
Det var inte helt fel kan jag lova ;)

Väl hemms så somnade Novalie på 2 röda.
Hon var riktigt trött!



Då passade jag på att ta mig ett riktigt varmt skumbad
gjorde ansiktsmask, rakade benen och klippte naglarna.
När jag klev upp så smorde Patrik in nått på mina ben och fötter
som brände riktigt mycket,
men nu är det bara kallt om benen.
Så nu känner jag mig som en ny människa ♥
Riktigt skönt var det!

Novalie sover än,
men så fprt hon vaknar så ska vi åka hem
till min svärfar på middag =)



Imorgon så ska Novalie gå på sin första dans
på dansskolan.
Och då kommer även Novalies mormor, morfar och morbror och tittar.
Sen blir det middag tillsammans med dom.
Saknar dom riktigt mycket ♥




Vad har ni andra för er idag/ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket!



Nej det kom under senare tid, då jag gick i femman, sexan och mina bröder hade slutat därifrån :)

Känns som jag fick så mycket luft då..

2010-09-04 @ 15:47:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Prettyjunkie

Hej allt bra?

Kramar

2010-09-04 @ 19:02:18
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0