världens bästa boje ♥

Halloj!
Nu har jag hunnit iväg på lite ärenden.
Är hemma nu och ska njuta av en kopp kaffe,
innan jag tänkte gå ner till affären och handla lite.

Var som sagt på möte med min chef på Maxi,
det gick bra och jag har lämna in nyckeln och kort m.m.
Så nu kommer jag inte gå tillbaka dit nå mer!
Sen vart det än sväng förbi Savis (Boje) på en kaffe
och så fick jag även en kamera utav henne...
Lycklig blev jag =)=)=)
Den enda jag behöver köpa till den är sladden som behövs för att överföra bilder.
Så ni får hålla ut ett tag till ;)

Sen ringe iaf en gammal "vän" till mig
och frågade om vi skulle ses på en fika.
Så jag åkte till forum och mötte upp honom och hans söta dotter.
Hon är typ huuuuuur söt som helst =)
Tig lite bilder på henne,
men kan ju inte få upp något i datorn ännu!


Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe.
Sen måste jag sätta igång med resten av grejerna
som jag har kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0