Nu händer det grejer!


facebook borta - CHECK!

det beroendet jag hade för den sidan var sjuuuuk...
Så nu har jag tagit en "paus" ifrån fejjan coh ska koncentrera mig
på mina MÅL som jag ska försöka uppnå under sommaren!

Bloggen behåller jag nog (tror jag)
för här är det inte samma beroende
och det är kul och skriva ibland...
Men bloggen går som sagt i upp o ner gångar
Ibland skriver jag ofta och ibland inte!



Har inget vettigt att skriva just nu
så bjuder på lite bilder istället ;)


Novalie cyklade hela vägen till förskolan i förrgår...





Emilia myser i puffen med dockan ;)





Novalie myser i soffan!




Igår fick Novalie en skål med vaniljkesella utav mig,
hon gick iväg en stund och kom sedan tillbaka och sa:
- Mamma, jag har spillt på golvet!

Jag tog med mig trasan och bad henne visa VART hon hade spillt,
Hon visar mig ut till hallen och visar sedan detta!!!


Oj så jag skrattade åt detta!!!
Jäkla söt bus unge ♥

Detta är då våran nya spegel som vi döper till
VANILJKESELLA SPEGELN ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0