Påskafton

Tidig morgon vart det idag
men efter ett par koppar kaffe
så är man människa ;)

Idag åkte vi och shoppade lite i Tuna Park
och så fick Novalie även åka lite karusell där.

Patrik fick 2 st shorts och en skjorta
Jag fick 2 par jeans och en jacka
Novalie fick 2 par leggings av mamma ;)
Så det vart en del idag med...

På eftermiddagen så gick vi hem til Denise
som jag inte träffat på ett par år
Det va jätte kul och få träffa henne igen!
För vi var väldigt tajta när jag bodde här.
Sen följde hon med hem till oss och vi satt
och snackade en massa ♥


Nu är jag riktigt trött
och vill bara till sängen!
Men först ska ni få lite bilder ;)


På vägen ner till Malmköping!
Det vart ett litet stopp vid en sjö


Novalie och Jani bowlar med Novalies nya bowling leksaker!
Novalie och Jani letar efter påskägg



Novalie och Janis påskägg =)
Novalie myser i soffan tidigt imorse
Novalie åker karusell!


Novalie och mofar grillar korv nu på kvällen



Mina nya jeans och jacka.
Novalies nya leggings



Patriks nya kläder ;)




GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0