Vaknar upp till världens underbaraste morgon!

Helt utvilad, solen skiner, fåglarna kvittrar!!!
Kan det bli bättre?? =)

Novalie har sovit hemma hos sin farmor
och jag och Patrik har alltså då vart barnfria.
Har fått sova hela natten och bara slappade igår kväll!

Så idag är man på gott humör
och snart ska jag bege mig mot jobbet.
Blir ett pass mellan 7-14!

Imorgon är det skola och sen jobbar jag
både onsdag och torsdag kväll...
Sen på fredag åker vi till Malmköping igen
och firar påsken med min underbara familj ♥

Denna gång tar vi med Novalies röda cykel
så hon har nått och göra när vi är ute.
Plus att hon älskar att cykla...





Nu ska jag dricka upp mitt kaffe
och sen börja bege mig mot jobbet...

Ikväll blir Novalie och jag själv hemma
eftersom Patrik ska på fotboll...
(Hammarbys första hemma match)



Hörs senare
och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Röda cykel?? den ser mer lila/rosa ut ;)

2011-04-18 @ 20:10:03
Postat av: Anonym

Haha hade ingen bild på den röda, så därför vart det bild på hennes andra lila/ros cykeln hahahaha!

2011-04-18 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0