Guuuuud giv mig styrka ;)

Att shoppa ännu mer hahahaha!

Kom inte på någe bra rubrik så det blev som det blev!


Tänkte gå tillbaka lite i tiden (sisådör 2 dagar haha)
I fredags kom min mamma och sov över hos oss
och oftast när hon e här så blir det en massa shopping!
Så jag tänkte visa er vad manna köpt till Novalie
och vad jag shoppade i fredags =)

Mammas kläder till Novalie!















Och nu kommer det jag köpte till min älskade Novis!
















och sen köpte jag denna mys tröja/klänning till mig själv ;)



Sådär, det var det som shoppades i fredags
sen vart det lite smycken inför gårdagens bröllip
men jag pallar inte ta kort på det haha!

Snart kommer ytterligare ett inlägg om
gårdagens bröllop och även dagens shoppingrunda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0