Vad är jag bra på?? - SHOPPA!!!

Vilken dag det varit idag,
kul men nu e jag trött ;)

Jag och min lilla familj åkte och hämtade Rebecca i Saltis
runt 10 tiden, sedan åkte vi till IKEA där det vart en del shopping,
efter det vart det en lunch på Heron City och sen Rusta ;)
Sen körde vi hem Rebecca och även lämnade av Novalie
hos sin farmor eftersom hon inte ska till förskolan imorgon
och både jag och Patrik jobbar!

Sen åkte vi hem och plockade upp allt
och sen ner till celina för att ge Julia sin 2 års present
och sen vidare till brisak för att ÄNTLIGEN (efter 3 år i lägenheten)
köpa en taklampa till sovrummet!!!

Så nu håller Patrik på och fixar därinne
så man kan få lite belysningen ;)


Lite av shoppingen idag !

Till Novalie =)


Lite smått och gott ;)


Nytt diskställ


Lampan


Nya kastruller =)


Vårt nya vardagsrumsbord!



Sen vart det lite knivar, ljus m.m. men det orka jag inte ta kort på hehe ;)


Ne nu ska jag gå och hjällpa Patrik
sen e det dags att laga lite middag ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Vilket snyggt och praktiskt diskställ :)

2011-08-28 @ 18:12:18
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0