Forum visit med dotran min ;)

Kunde inte hålla oss hemma idag.
Så det vart en sväng förbi forum!

men innan vi drog så gjorde jag iordning
Novalies ram som hon fick av sin mormor!




Väl i forum så:
Växlade vi lite Euro som jag fick av min farmor från Finland.
Och sen så shoppade vi lite.

Jag fick mig en ny kofta, eftersom min gråa med spets i ryggen är helt borta =(
Så den här får ta över den gråas plats istället... fast jag saknar min gråa såååå mycket...

Min nya!



Min gamla =(

Så om det nu är så att jag glömt den hos någon eller om någon går runt med den på.
Så är den MIN!
Finns bara 2 ex av den i Sverige och den andra har min kusin!
Så lack att den är borta!!!

Sen fick Novalie en halskrage eller vad det heter


och en Tom & jerry film ;)


Unnade även mig själv 1 paket Chai Latte ;)



Så underbart gott med Tassimo maskinen och dess kapslar..
Farligt (onyttigt) gott ;)

Köpte även en absolut sista julklapp.
Så nu är vi helt klara,
även med julmaten ;)
Wohooo....

2 arbetsdagar till sen är det fredag och uppesittarkväll
och så ska jag ge mig på att göra en helt egen julskinka ;)
Sen på lördagen är det ju JULAFTON och den ska firas i fiskis
hos svärmor, men hon hämtar inte oss först vid 13 tiden
eftersom hon jobbar så vi hinner ha en mysig julmorgon
för oss själva och öppna alla våra julklappar innan dess!
och söndagen består av ett extra pass mellan 7-12.
Perfekt helg helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Therese mamma & gravid

Tråkigt att den fina tröjan har kommit bort :(

du kommer inte ihåg vart och när du hade den sist på dig? Ibland så kan man lätt glömma bort. Jag tänker på om den ligger kvar där du har den på dig på bild. Märkligt att den bara har kommit bort sådär! Den borde ju komma fram för eller senare. Hoppas du hittar den snart.

God Jul och kram!

2011-12-20 @ 22:45:36
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Charlotte Fahlén

hej hej =)



men om du har haft 2 st hemma! så din mormor skulle aldrig ta den!



men den andra!

e säker på att det e så!



men det e vad jag tror?



hoppas bara nu att du får den snart....



tråkigt att man inte kan lita på sina (VÄNNER)....!



ha det.. =)

2011-12-29 @ 09:31:25
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0