God natt

Trött, tröttare , Emma ;)
Ligger i sängen nu med min fina snarkandes prinsessa <3
Patrik sover i novalies säng inatt eftersom han ska upp 5 imorgon, så inte vi vaknar när han går upp!
Idag har jag som sagt jobbat hela dagen. Det kändes bra och allt rullade på, kände mig lite sliten vid 18 tiden då det var 1 timme kvar av passet! Men det gick bra!

Väl hemma så klädde vi granen! Eller jag och Patrik gjorde det medan novalie tittade på och åt en av polkakäpparna som hänger i granen ;)

Ska sova nu för imorgon är jag äntligen ledig och drar iväg till IKEA med min kära arbetskamrat Maria ;)

God natt och sov gott !


Kommentarer
Postat av: Mormor Lia

åhhh så fin gran. kram

2011-12-05 @ 08:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0