Morrn morrn...

Idag är det äntligen jobb som gäller.
har vart ledig 2 dagar nu
så nu har jag mer energi igen ;)

Idag är det ett 13-20 pass som gäller
och då tänkte jag och Maria försöka pynta lite på jobbet
Jag ska ta med mig lite grejer som jag inte har användning för här hemma ;)


Igår var älskade Veronika och Emilia här.
Vi bjöd dom på middag och sen bakade vi Lussekatter,
riktigt goda vart dom...
Tjejerna lekte en del och precis innan Verraoch Emilia skulle hem
så hittade vi dom såhär!





Hur söta får man vara egenltigen? ♥

Efter att tjejerna gick hem så bakade jag snabbt chokladpolka ;)
Jag läser ju bliminjästs blogg
och där får man alltid en massa bra och roliga tips.

Riktigt gott vart det,
Mörk choklad,
vit choklad,
krossade polkagrisar!

KLART


Mummms ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0