40 min intensiv promenad

Oj va jag svävade fram på gatorna i Orminge.
Musiken dånade högt i mina öron och jag bara
gick och gick och gick och gick....

Alltså den känslan man får i kroppen
av en rask promenad med skönaste musiken
är så svår att beskriva.
Men det är en sån grym känsla!!!

Men nu har jag det avklarat för idag.
Kl 10 blir det en sväng förbi centrum/biblioteket
Lämna tillbaka några böcker och även
se om dom har en annan till mig!

Sen vet jag inte ritkigt vad jag ska göra fram till 13
då jag börjar jobba!

Kanske läsa på lite på medicin delegeringshäftet.
Nu för tiden så ska man tydligen göra ett "litet" prov
innan man får medicin delegering!


Åh va jag längtar till våren sommaren NU!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu för tiden? Vi har haft så i över 5-6 år. Trodde alla hade det. Men har man gjort provet engång så får man det bara förnyat sen :) Det är ju ganska logiska frågor.

2011-02-28 @ 13:59:59
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0