Alla ♥ dag

Ja idag är det den dagen!
Som om vi inte visar kärlek alla andra dagar liksom...
Aja KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK e vad som gäller idag :P haha
Älsklingen fick iofs ett kort från mig och Novalie med 2 trisslotter i ;)
Kunde inte hålla mig!



Äntligen fungerar allt här hemma igen!
Så nu får dom kompensera lite på nästa räkning också.
Jävla skitbolag men ändå vill jag ha kvar dom! haha
ibland asså vet jag inte hur jag orkar vara mig  ;)


Skola har jag haft idag mellan 9-12
sen vart det shopping för min och Savis del!
Hämtade sen Novalie och nu är vi hemma ;)
Väntar på att Karln ska komma hem så man kan få äta maaaaat!


Lite bild uppdatering då!

 
Jag och Novalie hade lite skoj ;)



Novalie dricker smoothie och leker med playdooh lera !



Utsikten från min mormors fönster i köket!
Kvarnholmen skulle jag vilja bo - har ju bott där men var
då inneboende hos min mormor så det är inte samma sak!
Men FATTA va mysigt! Att få ha den där utsikten varje morgon
vid frukostbordet eller varje middag ;)



Jag i forum idag med min "macaron" eller vad fan dom hette HA HA
Skit smakade dom också!!!



Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma och gravid v.39

Såna där macarones är SKITGODA, men inte alla smaker :P

2011-02-15 @ 07:35:05
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Jennyn

Kom upp hit nu då!!! Finnberget tycker jag..

2011-02-15 @ 07:53:32
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0