bredbandsbolaget sucks

Oj så vi där hemma hade längtat efter fredagsmys och tv tittande
Och efter middagen så skulle vi slå på tv:n och den fungerade INTE
Inte INTERNET och TELEFONEN heller - så ja, det var den helgen det!
INGENTING fungerar där hemma igen och jag kan lova er att bredbandsbolaget
har fått höra det ena med det tredje...

Just nu är jag hemma hos min mormor på Kvarnholmen
Vi har ätit frukost här och ska även äta lunch också!
Så nu har jag tillgång till internet så jag kan blogga lite ;)

Jag har ju min IPHONE men där kommer jag bara in på Facebook
men jag kan inte blogga från den - vet ej varför ?!
Aja så kan det vara...
Så vi får se när allt kommer igång igen där hemma!

Det var iaf en liten uppdatering från mig till er...
Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Du måste ta telefonnumret till blogg.se och sen skicka som ett sms eller mms så får du ett inlägg på bloggen!



:)

2011-02-13 @ 17:57:52
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0