Gårdagens middag!

HA HA HA vilen rubrik jag väljer så här en tisdag morgon!
God morgon på er först och främst!
Här hemma är vi alla vakna.

Patrik ska gå och lämna Novalie strax till förskolan
sen ska han och jag gå och storhandla.
Vi båda är lediga idag - dey händer INTE ofta kan jag lova!
Men då passar vi på och storhandla.
Sen i eftermiddag kommer Novalies farmor hit och ska passa henne
medans vi ska på möte på förskolan!
Det handlar om förflyttningen av våra barn,
men Novalie behöver inte flytta först till hösten har jag för mig
Så det känns ganska lugnande!
Men det jag även vet är att Novalies förskola
ska göra något nytt!
Det blir ingen 5 årsgrupp utan det blir en helt
ny avdelning med 3 åringar där Novalie ska gå.
Så då får hon gå med ALLA sina kompisar och
även Adrian ♥
Aja mer info får jag ju ikväll ;)

Som rubriken lyder så tänkte jag visa
en bild på gårdagens middag!
Vi åt NASIGORENG som jag gjort
och det smakade hur gott som helst ;)



SmAsKeNs!!!


Ska även försöka plugga idag också!
Får se hur det går ;)

Nej nu blir det bloggläsning och kaffe!

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma och gravid v.39

Ååååh den där maten såg riktigt god ut. Själv ska jag nog göra paella idag, blev sugen på det när jag såg din bild :)



Haha nej det är nog bäst att inte ta den som ser FINAST ut nästa gång hahah =D knäppis ;)

2011-02-15 @ 12:01:36
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0