idag är det 11e dagen =)

Som jag är rökfri!!!!

Tänk att jag har vart rökare (alldeles för länge)
Vill fan inte skriva hur länge haha!
Men idag så är det 11e dagen för mig som rökfri och jag mår toppen!
Ciggen är inget jag tänker på och suktas efter...
Utan det känns som jag kommer överleva utan dom ;)

Nu har jag ju min träning att tänka på
och man orkar mer när man inte röker!

Så HEJJA mig ;)
Jag är riktigt stolt...
Men man vet aldrig, man kanske faller tillbaka!
Who knows liksom,
men jag ska försöka kämpa vidare med detta
och vara rökfri!

Och det som känns skönast av allt är att Novalie
får växa upp med rökfria föräldrar,
det är de som värmer mest om mitt hjärta. ♥

Kommentarer
Postat av: Sassa

Duktig tjej... de e fler som är stolta över dig än du=)

2011-02-03 @ 18:44:56
URL: http://sassagino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0