ingen jävla lathet här inte!

Förlåt jag kanske ska säga "bekvämlighet" hahah eller hur Jenny :P
Nej jag gav mig FAAAAAAN på att jag skulle promenera till skolan imorse
Fast jag egentligen inte "orkade" men jag gjorde det och shit va skönt det var.
Satte på techno/Trance låtar och bara gick,
man hade lust och dansa lite längst vägen också men då hade nog trafiken krockat HA HA...
Men man hade en sån skön känsla i hela kroppen
och det dunkade så härligt i öronen av den grymma musiken!
Japp jag är stolt över mig själv som gick fast jag var lat haha!
Ca 50 minuter tog det och jag var framme runt 08:20
så jag var tidig till skolan ;)
Men jag gick förbi och köpte lite frulle också på Matboden eller vad det heter ;)

Idag har jag iaf haft en bra dag i skolan!
Lite flummig var jag i slutet och garvade åt det mesta
men jag överlevde dagen!

Tänkte bjuda på lite foton från idag ;)

Stannade till en snabbis på Skurubron och tog ett kort!
Visst är det vackert...



Vi började morgonens lektion med massage med hjälp av en tennisboll!
Mycket skönt...
Här är Jenny och Erik =)


Och i slutet av dagen var vi flummiga och trötta ;)
Här har ni fina JOSEFINA ;)

Hehe Strike a POSE girllllllll :P

Och här har ni min själsfrände ;)
Jenny my sistahhhhh hahah :P


Som sagt - vi var flummiga ;)


Strax ska jag börja med middagen
som består av varma mackor till mig och min karl
och novalie får nog fiskbullar och ris ;)


Sen blir det träning med Bästis (Veronika)
Har ju saknat henne sååååååååååå.... ♥




Jusste har även bokat tid för att
ta bort koppar spiralen!!!
NICE ;)

Kommentarer
Postat av: Prutti

Woohooo jag finns i bloggen, jag finns i bloggen :)

2011-02-10 @ 19:07:36
Postat av: Becca

sv: jo då helt okej :D

har du haft en bra dag?? :b

2011-02-10 @ 19:52:30
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma och gravid v.38

Varför ska du ta bort den? :P

2011-02-10 @ 20:02:17
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Carro

Make a baby make a baby!!!!! ;-)

2011-02-11 @ 10:06:06
URL: http://detarbaraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0