Lugn lördag!

Halva lördagen har redan gått
och det känns inte.
men jag har hunnit med en del iaf!

Eller det vart Body Pump på gymmet
mellan 9-10, sen hem och duscha och mysa
och sen somnade jag och Novalie ;)

Nu har vi ätit en sen lunch,
jag har fixat mig inför kvällens jobb!

Gud jag har inte jobbat sen i december någongång tror jag det var
Eller jaa... Äsch!
A vi säger så!
Så idag ska jag faktiskt jobba på fritidsgården ute i värmdö!
Får se om det är dom gamla ungdomarna kvar eller om folket har förnyats.
Men ska bli skoj och så jobbar jag med bästa Anna Panna också ♥

Ja tur att man vilade ett tag iaf
för jag kommer inte vara hemma först runt 24 tiden.

Idag är jag sugen på att pyssla -
men alla ungdomar tycker ju att jag är gammal då HA HA
Fattar ni, dom tycker JAG är gammal!
Tur att man inte ser sig själv ur deras synvinkel
då hade jag DEPPAT 24/7 haha...

Måste bara berätta en liten konversation från
fritidsgården mellan mig och en kille:

Killen höll på och "jävlades" med mig på skoj
och sä ger jag

-Meeeeen ORKAAAA

Killen brister ut i ett gapskratt och säger
 - HA HA HA Emma du är ju för gammal för att säga så!!!


VAAAAAAAAAAAAAA???!!!
fattar ni nu hur dom ser på mig!
jaaa men dom är mysiga ändå =D

 
     Fina (kusin) Isabella            &                             Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0