massagesagor!

har precis beställt en bok från bokus hemsida
som handlar om massagesagor!
Man får barnen att koppla av och även en mysig stund tillsammans.
Det här är rätt så vanligt på förskolor men jag vill börja med det
hemma tillsammans med Novalie!
Då kan det bli min och hennes lilla stund varje dag ♥

Samtidigt som jag läser en saga åt henne
så masserar jag henne på ryggen och gör olika saker.
Så som cirklar, knackar på ryggen, smeker m.m.
Tror det kommer bli super duper MYSIGT!

Massagesagor : beröring som ökar ditt barns lugn, empati, kreativitet och självkänsla

Massagesagor :
beröring som ökar ditt barns lugn, empati, kreativitet och självkänsla


Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en bra bok det där :)

2011-02-17 @ 17:11:33
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0