njuter av en kaffe

Åh va gott det är med kaffe alltså.
Vet inte vad det är som smakar gott
men det bara är gott haha!

Har precis ätit en tallrik med havregrynsgröt
med lingonsylt och mjölk
Och känner mig rätt så mätt!

Och snart ska vi börja bege oss mot
förskolan & skolan!

Idag börjar jag även en ny kurs
och det är den näst sista kursen
innan jag är helt klar =)
Känns skönt!!!
Tror det heter Förskola, Skola, Fritidshem.
Det är i denna kurs som praktik ingår
och den ska jag göra i Ormingeskolan
i en förskoleklass (6-åringar)

Känns skönt att jag fick den platsen
eftersom skolan ligger precis utanför
värat sovrumsfönster,
så det är inte så långt och gå HA HA


Nu vart det en massa text här!
Ha en bra dag allihopa
för det ska jag försöka ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0