prooosit prosiiiiit

God Morgon VÄRLDEN ;)

Usch va jag nyser hela tiden
men aldrig vill riktigt förkylningen bryta ut!
Aja får väl gå runt och snora och nysa ett tag till då.

Ska alldeles strax börja bege mig mot jobbet.
Jobbar som sagt 7:30 - 14:00 idag.
Sen blir det förbi apoteket och hämta ut en sak
och sen hämta lillskruttan från förskolan!
Och sen är det helg hörrni.....
Skönt är det samtidigt som jag har
en hel del plugg att göra!
Men det ordnar sig alltid =)

På lördag kommer även en tjej och hennes kille hit
och ska kolla på vagnen, så vi får hoppas att dom vill ha den!
Men tjejen som jag mejlat med är helt käääääär i mönstret i vagnen
så på henne lät det som att hon verkligen ville ha den
MEN vi skulle diskutera priset lite ;)

Nej nu kan jag inte sitta här hela dagen!
Dags att borsta gaddarna och gå mot JOBBEEEEEEEET =D



MYS ♥


Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

tjusig bild :)

2011-02-19 @ 18:57:12
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0