sportlov!!!

Hej & hå alla där ute ;)
Nu är äntligen jag och Novalie hemma!

Jag han hem en snabbis efter skolan
och tog en kaffe innan jag hämtade henne...
Känner att jag behöver en liten (bara liiiiten)
egentid innan jag hämtar den finaste ♥

Men nu är vi båda hemma.
Novalie tittar på tecknade Pippi
och jag slänger in ett blogginlägg...

Nästa vecka så är det sportlov (hemstudier)
för min del...
Och har då lyckats få 3 arbetspass...
Så det känns skönt!
Pallar verkligen inte gå hemma och bara UGGLA!!! haha
Så nästa vecka köra jag
MÅNDAG kväll
TISDAG dag
FREDAG dag

NICE ;)

Om ca 1 timme kommer stora älsklingen hem
och även svärmor och Malin kommer.
Dom ska äta middag här och hälsa på ;)
Så dom kommer att bli bjudna på
Kyckling med ris och jordnötssås
För det är vad dagens middag består av!

Har 2 frågor kvar på det där hemprovet
som ska vara klart någon gång imorgon.
Det är iofs MVG frågorna
men jag vill kunna svara något litet på dom iaf!
Men jag pallar verkligen INTE...

Så jag drar och tränar med den ♥BÄSTA♥ istället.
Göra av med lite energi.. DET BEHÖVS KAN JAG LOVA!!!
Har inte tränat på 2 dar och min kropp bara skriker efter gymmet.
Så ikväll kör jag HÅRT!!!


 


Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Är dina studier som på gymnasiet? Skönt att ha betygen g, vg och mvg tänkte jag :)

2011-02-24 @ 20:33:47
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-24 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0