stolt mamma!

Det är vad jag är idag!
Vi har ju nu under en lite längre tid
låtit Novalie vara utan blöja här hemma.
Och det har gått rätt så bra.
Hon säger till när hon vill på toa
hon kanske har glömt det någon gång
men inte alls ofta!
Utan hon hinner oftast till toaletten!

Men iaf så idag så skulle FÖRSKOLAN
börja så med Novalie också!
Så när jag kom idag så berättade E
att Novalie har varit utan blöja heeeeela dagen
(förutom när hon vilade) och hon har inte kissat
på sig 1 enda gång!
Utan sagt till när det vart toa dags.

Och nu när jag kom för att hämta henne så hörde jag
E och Novalie prata inne på toaletten
Och där satt Noavlie och BAJSADE!!!
E berättade att novalie hade sagt - jag vill ha blöja,måste bajsaaa...
Men E sa att det fick novalie göra på toaletten, så där satt dom båda
och räknade hur många gånger det plumsade i vattnet!
HAHA va sjukt det låter men jag som ammma tycker det låter
huuuuur gulligt som helst!
Så jaaa... min LILLA tjej börjar bli STOR ♥




Mammas ÄLSKLING!!!
så liiiiten!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha så himla gulligt! Duktig tjej.

2011-02-14 @ 23:18:07
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0