gladara och gladare för varje dag som går

Prestationsångest - JA
Vill ge upp - JA
Arg - JA
Besviken - JA

O.s.v !!!

Men för varje dag som går så vet jag att snart är det slut!
Snart kanske man kan bli människa igen och få börja leva (jobba)
Fan för att plugga alltså, snälla GIVE ME A LIFE!!!
Orka lägga ner blod  - svett - och tårar för skolan???
Nej, jag har fanimej vettigare saker för mig,
t.ex att försörja min familj, träna och må bra som människa!
Skolan är liksom INGENTING jämfört med detta!

Nej jag e fan arg och besviken idag...



Ikväll blir det gymmet med Rompiiis och förhoppningsvis verra ♥

Kommentarer
Postat av: Jennyn

jag förstår dig.. MEN tänk så här. utan skolan hade du inte fått träffa vissa personer:)!! Nu skiter vi i den här kursen o bara kör på.. Så vi kan få leva vårat liv samtidigt och inte bara tänka skola skola skola. barn..

2011-01-24 @ 16:16:16
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Jenni, mamma & gravid

Ja fyfan för skolan! Men för varje dag som går är du ett steg närmare slutet på skiten ;) Du är duktig som kämpar på!

2011-01-24 @ 21:59:37
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0