krya på dig lill hjärtat!

Idag ska Novalie vara hemma med sin farmor.
Farmor Pia ska vabba helt enkelt eftersom varken jag eller Patrik kan vara hemma idag.
Novalie har vart dunder förkyld så en dag till hemma behövs nog!

Idag är det skola med redovisning.
Inget jag ser fram emot men jag tar det som det kommer!
Orka hålla på och stressa upp sig!!!

Igår Vart det träning på morgonen
1 timmer spinning och sen vägning på den där "roliga" vågen!
Alltså den vågen som räknar ut fett m.m
Tänkte dela med mig av det en annan dag eller senare ikväll. ;)
Sen iaf så kom Patriks syster och hennes kille över på middag
och sen plugga, solsidan och slocknade!

Så det var en ganska skön men effektiv Söndag!


Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma & gravid

Fast i och för sig så använde jag båda deras primers innan jag lade på sminket. Och ena primern är med någon slags silikon i kändes det som. Säkert den som täppte igen porerna :P

2011-01-24 @ 07:30:24
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0