makulerad

Allt känns riktigt bra just nu...
vet ni varför???
JOOOOOO

Kommer ni ihåg att jag nämnde att vi skulle få betala halva hyran
pga att det läckt in vatten i Novalies rum...
Hyran damp iaf ner i brevlådan igår och jag öppnade!
Där stod det
HYRA FEBRUARI 0 :-
Slängde mig på telefonen och ringde till Wallenstan - Lars Gustavsson och frågade varför det var så,
han sa att dom antagligen gjort fel för vi skulle ju betala halva hyran inte slippa undan med hela hyran,
men eftersom dom redan gjort det felet så var det
OK...
Så denna månad slipper vi helt enkelt betala hyra,
så där slank det in lite mer är 7000:- direkt in på sparkontot haha ;)
Vilken jävla tur man kan ha i oturen ;)

Och på detta så fick jag även min efterlängtade IPHONE 4 igår,
så jag var glad kan jag lova ;)




Idag har jag haft Celina och Penny på pluggbesök
9-14 pluggade vi men han även med en liten shopping runda i centrum
och en lunch nere på Thaien!
Hittade ett par byxor och en tröja
riktigt fina var dom!

Det var inte exakt den tröjan jag köpte 
men hittade inte den riktiga på Lindex hemsida
Men den ser "typ" ut sådär!






Ska snart bege mig mot förskolan och hämta min lilla älskling
och sen blir det träning ikväll med den bästa av dom alla ;)
Verra så klart! ♥

Och sen hem igen för att fortsätta plugga på en annan kurs
och självklart UMGÅS med familjen
(leka med min IPHONE haha)

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Vilka snygga kläder :)

2011-01-15 @ 21:04:09
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0