Ny dag...nya... äsch!!!

Dessa rubriker i varje inlägg...
Noooo i dont get it!


Var som sagt på intervju igår och det kändes bra.
om jag får det timjobbet så är det bättre betalt
och närmare hemmet...
Så håll tummarna nu, det var nog det mysigaste äldreboendet
jag någonsin varit på!
Så jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Hon skulle hör av sig nästa vecka.



Denna dag har jag planerat om TUSEN gånger.
Min lärare hade sagt till mig att vi bara hade föreläsningen idag
mellan 13-15, så jag hade tänkt att ha Novalie hemma från förskolan
och sen lämna henne hos sin farmor som jobbar på ektorps hemmet -
så igår fick Novalie vara uppe längre...
Sen fick jag ett sms av Celina sent på kvällen att vi tydligen har lektion hela dagen idag.
Så det är bara att lämna Novalie på förksolan och sen
vidare till F*tt skolan som inte har koll på någonting!



Jag vette fan vad det är som håller mig kvar i skolan,
eftersom jag inte vill jobba med barn i framtiden!
kanske är mitt FINSKA SISSU som kämpar emot.
GE INTE UPP - GE INTE UPP!



Nej hörrni
Nu en till kaffe och en morgon ciggis...
Sen bär det av ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0