oouuuffff!

Snacka om helt slut i kroppen.
Jag ger mig - jag ger upp!!!
Nopp JAG BET IHOP och kämpade
mig igenom spinning passet!

Fan Spinning Express på 30 minuter
är jobbigare en 1 timmes Spinning!
Det kan jag konstatera nu!!!

Men shit va skönt det är när man kämpat sig
igenom passet och får kliva av cykeln,
det känns som hela kroppen flyger iväg av lättnad!
Sån UNDERBAR känsla...

Det vart inge CORE Express eftersom jag kom fram så tidigt.
Så istället unnade jag mig 15 min solning och 20 min på löpbandet!
Så det var en bra uppvärming :P


haha ser ni hur röd jag är
och då har jag ändå åkt buss hem
efter träningen på ca 15 minuter!

Skönt var det iaf med en dusch efteråt ;)


Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 17 månader

Duktig du är som tränar!

Du ser så pigg och fräsch ut :)

Hur hinner du träna? Jobbar inte du?

Jag önskar att jag också kunde springa sådär ofta på gymmet, men med dom tiderna man jobbar så hinner man ju inte. :/

Jag får nöja mig med snabba promenader och lite små träning här hemma istället ;)

2011-01-31 @ 19:31:21
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese mamma till Alicia 17 månader

Ja men det är jätte bra att du kan göra det du tycker om att göra. :)

Jag tränade mycket förut, simmade och gick på Stepup innan jag blev gravid. Sen har det bara förfallit! Men du kanske får det lättare att springa till gymmet eftersom Patrik kanske är hemma med Novalie? Jag har ju inte den möjligheten eftersom att jag är den som både har Alicia på morgonen och på eftermiddagarna, men jag ska minsann se till att börja simma på helgerna. :)

Men du är jätte duktig som verkligen prioriterar träningen och tränar varje dag.

2011-02-01 @ 07:46:24
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese mamma till Alicia 17 månader

Ja men aboslut att han hjälper till det har jag inte sagt! Jag kanske fick det att låta som det, jag tänker mest på morgonen och på eftermiddagarna som han inte är hemma, han åker 6 på morgonen och kommer hem runt halv sex på kvällarna. Visst, jag skulle kunna åka och träna när han kommer hem, men jag hatar att gå på gym själv! :/ men men, nån gång ska jag i allafall börja! :)

2011-02-01 @ 09:10:08
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0