velig!!!

Gaaah blir tokig på mig själv ibland!
Jag vill så gärna träna idag men kan inte nu på morgonen
då veronika ska dra dit.
och träna själv är inte speciellt roligt...
Och sen så får jag dåligt samvete om jag inte drar till gymmet...
Ja hörrni DAGENS I-LANDSPROBLEM!!! haha

Nej jag har bestämt mig för att träna hemma idag
(har lite redskap för det)
Och sen plugga och äta SUSHI
och bara ha på mig myskläder HEEEELA DAGEN!!! =D
Det lät väl ändå lite mysigt hihi!


Köpte som sagt en blender igår,
och har precis gjort smoothie till frukost.
Det vart COOPS frysta fruktpåsar med Turkisk Yoghurt
Lite surt men gott ändå...
Novalie, Patrik och mamma hade socker i hehe....
Onyttiga människor :P


Fan jag är så dålig på att ta kort,
måste börja göra det nu när jag har min IPHONE
det blir ju riktigt bra bilder med den =)

Men en gammal bild bjuder jag på så länge!



Oj vilket smalt ansikte jag hade där...
hahahahha nu MÅSTE jag verkligen sätta igång och träna ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Tips om du vill att den ska bli godare nästa gång; använd smoothiemix + mild vaniljyoghurt från Arla och någon deciliter juice, typ ananas eller äpple

2011-01-16 @ 19:02:56
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Du kan ju köpa ananasringar på burk och slänga i 1-2 st såna plus lite av fruktjuicen där i. Det kanske är nyttigare än Ananasjuice från Bravo typ :P Tropicana har ju äppeljuice som ska vara 100% äpplen, det kanske kan vara något.. :P

2011-01-16 @ 19:59:56
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0