Bitter och Sliten morsa!

Fan vilken natt det har varit,
Novalie vaknade av nån mardröm och jag vart tokig
för att det bara var jag som vaknade och inte Patrik.

Ne usch, det känns som att den där kryssningen
som kommer äga rum på fredag är väääääl behövlig!
Det gör så stor skillnad att bara få komma hemifrån ett tag och sen komma tillbaka igen,
man är mycket gladare och orkar mer.

Allt detta grundas nog också på att jag känner
stress inför körkortet, arbetsdagar och hur allt ska gå ihop!

Nej nu vill jag bara att allt ska vara över så man kan få blir människa igen =(...



Middagen igår med karro och hennes familj var jätte trevlig,
man inser inte hur mycket man gillar/saknar någon först man är på väg och förlora en,
och det är helt sjukt att det ska behöva gå så långt!
Men nu är det OK igen och vi alla mår bra =)

Novalie och Mathilda lekte för fullt igår,
snacka om att dom NU har en massa utbyte av varandra,
det är så kul och se!

Ni får ursäkta bilderna MEN dom var inte stilla 1 sekund!!!















TokUngar ♥


Har inte så mycket mer att skriva, idag händer det samma saker som igår, lämna Novalie, gå till jobbet, hem o ringa lite samtal, hämta Novalie, hem och laga mat, SOVA! o.s.v! Bitter? ja lite kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0