Dagen med stort D

Äntligen är dagen här...
Skolavslutning och sen fira med en 24 timmars kryssning
med bland dom bästa ♥

Som jag har längtat efter denna dag =)


Snart ska vi börja röra oss mot förskolan och sen ska jag bege mig till min skola,
har även bokat en klippning kl 12 men jag vette fan om jag pallar gå dit hehe,
så vi får se hur det blir!
Och SEN beger vi oss mot Cinderella =)=)=) Wiiiieeeee


Hoppas ni alla andra får en trevlig fredag och lördag,
för det tor jag garanterat att jag kommer och få ;)

Kommentarer
Postat av: charlotte fahlén

gud så trevligt :)

hoppas att du får det jätte skoj på båten ;)

2011-06-11 @ 08:52:14
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0