Liiiiite glad ;)

God morgon alla ;)
Hoppas ni sovit gott,
det har iaf jag gjort inatt!


Igår loggade jag in på skatteverkets hemsida för och se NÄR
jag ska få tillbaka skattepengarna, efterson några redan fått det.
Och under min lilla koll så ser jag att jag får ut ca 4000 mer i skatt
än vad det stod på min skattesedel, shit va glad jag vart!
Då kan jag köpa 10 körlektioner på en gång och även lägga undan
pengar till halkbana och vad det nu finns mer att köpa ;)

Wiiiiieeeeeee.....

Men nu när jag ska in på min bank för och
se om jag fått pengarna så ör banken "ur funktion"
så jag kan inte se någonting,
får väl gå ner till automaten och se där om det fungerar!


Idag ska jag övningsköra igen,
det var ca 1 vecka sen sist och så lång tid
har det aldrig gått sen jag köpte lektionerna,
så det ska bli spännande och se hur det går hehe...
idag blir det att köra på liten landsväg om jag minns rätt ;)
Har läst på lite om det också, så det ska nog gå bra !


Så snart ger jag mig av för och lämna Novalie,
sen ska jag köra mellan 08:30-09:50
och sen hem och ringa några viktiga samtal
sen blir det jobb mellan 13-21

Fullt upp helt enkelt...

Men IMORGON det är då det gäller!
Först skolavslutning mellan 10-12
och sen blir det kryssning,
och båten går kl 18!

Ska försöka se om jag hinner klippa mig imorgon,
det behövs kan jag lova!!!
Slitna toppar på en sliten morsa ;)
Ne hörrni, dags och kamma till sig lite va ;) hehe!




Imorgon så smäller det ♥
It's time to get CRAZzZzZzyyyyyy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0