90's

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och lyssnar
på 90's musik...
Vet att jag skrivit om det tidigare
men det är faktiskt riktigt bra musik
Och dagens musik kan inte jämföra sig detta hehe!
Shiiiiit värsta 90-talisten jag är ;)




Men 90's musiken är mer "dunk dunk" hoppa, njut av musiken
släpp loss m.m.




Medans dagens musik är mer - gnid dig, slowmotion, upphetsa andra
"go up and down"... aaa you name it!


HA HA visserligen dansar man ju likt det sistnämnda
men det är ju för att "alla andra" gör det!


Men det bästa som finns enligt mig
är Techno musik och få släppa loss till det
Älskar att "plocka äpplen" och bara stampaaaaa
HÄRLIG KÄNSLA!
Efter en sån kväll är man helt slut
och man känner i kroppen att man dansat!




Efter en kväll med "gnid dig" dans är man ju inte helt slut
Man blir ju bara seg av det!



HA HA HA shit vilket flippat inlägg det vart!
Men det är iaf mina åsikter om musiken igår till idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0