förkylning

God morgon alla där ute!

Här hemma är jag förkyld och mår sådär...
Måste vara alla härliga baciller jag INTE är van vid
från alla barnen på praktiken!
Så idag blir det en kurerar dag här hemma
och självklart får Novalie vara hemma med mig ;)

Så idag blir det Mor & Dotter mys på hög nivå!
Om jag orkar så ska jag rensa Novalies garderob och
klicka hem lite nya kläder till henne ;)
Så det är ju inte helt fel!


Nej nu ska jag fortsätta dricka mitt te
och kolla på Musses Clubhus ;)



Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 1,5 år

Ja det förstår jag att hon gör :)

Precis, hade man haft den orken så hade man ju kunnat plugga till det man vill. Men jag nöjer mig med att också vara barnskötare :)



Krya på dig! :)

2011-03-29 @ 07:46:53
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Vart pluggar du till barnskötare? Jag vill också börja plugga och helst i Nacka men har inte hittat någon bra skola. Eller en men Det var bara en dag i veckan. Har du några förslag och kan hjälpa mig? - Det värsta med Musses klubbhus och nästan alla andra program på just den kanalen är att låtarna fastnar i huvudet och jag sjunger på dom inprincip hela tiden. Haha

2011-03-29 @ 13:30:32
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0