från magsjuka till dunderförkylning!

Fan är de nån jävla sjukstuga här hemma eller
Aldrig blir vi friska...
Patrik hade som sagt en liten magsjuka på besök
sen vart Novalie dunderförkyld och
går runt här hemma och nyser och snorar och hostar!
Och jag har fortfarande min jävla huvudvärk och snorar
vilket jag nu gjort i 2 veckors tid....

men hoppas på att vi är tillräckligt friska till imorgon!
För då ska jag jobba mellan 7-14!

Håll tummarna att vi blir heeeeelt friska snart
eftersom jag fyller år på lördag också!
VILL VARA FRISK DÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Fahlén

hahahaha, du e rilig du!!!

men du vet att du kommer att få hjälpa mej lite med den fimlen hehe ;-)

2011-03-08 @ 11:45:48
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0