Pusssssssst ;)

Wooooow vilken DUKTIG tjej jag har här hemma.
Idag var vi som sagt hos TANDLÄKAREN och det var
Novalies första gång.....
När vi kom in i rummet så började Novalie gråta...
Bibbi (tandläkaren, söt gammal dam) hehe frågade då VARFÖR novalie grät,
Novalie såg ut som ett frågetecken och undrade säkert själv ochkså varför hon grät
För inget hade ju hänt ännu!


Men Bibbi kollade först mammas tänder och sa
att novalies mammas tänder var fina prinsesständer,
då ville Novalie visa sina tänder för Bibbi också =)
Hon lyckades räkna alla tänder
och ville även se mig brosta Novalies tänder.
Novalie har 16 tänder just nu men ytterligare 2
är på G längst bak i överkäken...
Sedan sa hon att jag borstade BRA
och att jag hade en duktig dotter som gillade
 att borsta tänderna och som var duktig på att gapa!


Så JA idag är jag en STOLT mamma
(utöver det vanliga) ;)


Sen vart det Sickla för oss 2
Och på vägen till Sickla så mötte vi Jenny och Melvin
Så barnen fick leka i telefonkiosken en liten stund
medans jag och Jenny stod och gaggade lite ;)







Sen vart det leksakaffären där Novalie
fick plocka på sig lite grejer.
Och detta ville hon ha =D











Sen var det mammas tur att få gå
i affärer och plocka på sig lite ;)
Och detta valde jag !















Sen väntade vi även på att patrik
skulle sluta jobbet så vi kunde äta
middag tillsammans i Sickla också!
Och under tiden så lekte vi lite ;)













Nu är jag helt slut!
Snart intar jag SOFFLÄGE
för resten av kvällen ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är säkert olika från kommun till kommun :D



Åh jag älskar dom där Emma böckerna bästa! Freija har flera st dom är ju lättlästa och lätta för barnen att förstå också. Fan vad du har shoppat, härligt att kunna unna sig.

2011-03-14 @ 19:52:37
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Maritas systerdotter..

vilket fint kort du fick! Ungen din är ju hur söt som helst

2011-03-14 @ 21:14:10
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Vilken dag!!! Och va duktig hon var hos tandläkaren

2011-03-15 @ 21:18:30
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0