somnade ifrån DHW och Ben & Jerrys

Ni som känner mig eller följt bloggen ett tag
VET att jag älskar serien DHW
Och den började igår!

Patrik gick ner till affären för att handla
lite och även köpa hem Ben & Jerrys till mig!
(Standard till DHW) haha

Och jag skulle lägga Novalie under tiden.
Och jag somnade....
Patrik hade tydligen försökt väcka mig
4 GÅNGER men jag vaknade INTE!


Men däremot vaknade jag runt 01:00 tiden inatt
och kom då på att jag även missade BB
Så jag hade någonstans i bakhuvudet att det gick vid 1 tiden också.
Så jag klev upp och kollade på BB fram till 02:00
Och sen gick jag och la mig igen..
HA HA orka vara mig ibland alltså ;)
Men nu ska jag kolla upp när DHW går i repris så jag kan se det då!


Novalie och Patrik gick för en liten stund sedan
och jag är HELT LEDIG idag!
Så vi får se vad denna dag har att komma med ;)

Kommentarer
Postat av: JENNYN

inte helt ledig.. självstudier emma.. Alltså orka vara du..

2011-03-16 @ 13:42:44
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: JENNYN

Inte helt ledig Emma, självstudier!!! Orka vara du alltså

2011-03-16 @ 13:43:23
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0