vad döljer sig i din mobil???

Fick för mig att ta kort på allt som jag har i min mobil!
Och kanske skriva något om alla appar man har ;)

Stilren och fräsch - jag vet ;)



Och nästa sida där har jag alla
mina mappar med alla appar i !




Så vad döljer sig egentligen i min kära mobil då?
Det ska vi ta reda nu på!




Här e sånt som fanns med när man fick mobilen!
 

Även här e sånt som fanns med men
här har jag även lagt med SL's app
och några bakgrundsappar (använder ej)


Här e min älskade mapp med alla foto grejer i.
Jag gillar verkligen att fotografera och lära mig en massa skoj
med bilder och redigering och sånt.
Men eftersom jag nu inte kan det så får dessa appar duga ;)


Spel spel spel ;)
Tror resten av alla appar och mappar som kommer
är bara en massa spel och underhållning hehe!


Kan säga att den där appen - Cats Physics är ett grymt spel
En massa tänk och det gillar jag!


Bara en massa skit ;)


Den här mappen med dessa appar i
är dom jag använder mest


Lite onödigt och underhållande appar ;)


Den här används flitigt också
speciellt Spotify ;)


Bra appar när man har tid att göra allt
som står i dom ;) Används ibland!


novalies mapp med hennes spel.
Bra spel faktiskt... kanske inte alla med de flesta


Jaaaa hon har 2 mappar ;)


Och här har Patrik en liten mapp också
med sina spel appar i ;)


Och så har vi våran mathjälp här i hemmet
Grymma recept som vi alltid väljer vår mat utifrån ;)




Det här var ett riktigt ONÖDIGT inlägg
men vad gör man inte när man är uttråkad hahahah!



Alla ni med IPHONE...
Vilka appar är bra,
ge mig förslag! =)


Kommentarer
Postat av: Jenni, lycklig tvåbarnsmamma

Hur tar du kort på din mobilskärm sådär? Gör man det när man kopplar in mobilen i datorn? Jag fattar ingenting haha :D

2011-03-09 @ 22:26:22
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0