Dags för lite teori

Kom hem för en liten stund sedan
efter att ha övningskört =)
Idag gick det bra och vi har även
börjat träna på att parkera mer.
Det är svårt eftersom jag "tror"
att jag är närmare den andra
bilen än vad jag egentligen är.
Och jag var ju tvungen och parkera
mellan 2 bilar...
läskigt men fan så kul =)

Nästa körtid är på måndag förmiddag
och på kvällen har jag även riskutbildning del 1
mellan 17-21 tror jag det var!

Ska strax sätta mig ner och plugga lite skyltar ;)


Efter körningen gick jag en snabbis
förbi affären coh sen vidare hem.
Ringde även till min chef och ville
veta hur det gick med sommarschemat!
Fick ett så jävla underbart svar utav henne:
jag citerar...

Emma, vad jag har sett och hört
så är du väldigt flexibel,
du är som en spindel mitt i nätet
och fungerar bra med ALLA.
Så därför kommer du få jobba runt
lite på huset som en liten kameleont!

Vaaaa fattar ni,
jag e fan bra ( får man säga så om sig själv)
och verkar vara mesta dels omtyckt av de flesta !

Ja hörrni jag älskar mitt jobb,
min familj, mina vänner 
- MITT LIV ♥


KÄRLEK TILL ER ALLA!




Visst e jag en härlig figuuuur HA HA HA HA!

Kommentarer
Postat av: Sussie:)

Hahha...Jaa det skulle vara bäst om dom kom nu.. Ska söka runt lite på internet om vad det kan va:) Jag återkommer med svar hahaha

2011-05-25 @ 11:04:55
URL: http://sussiewallenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0