Morsdag ♥

Stort grattis till min älskade mamma
på morsdag ♥ JAG ÄLSKAR DIG mer än
vad ORD kan beskriva!



Här hemma vart jag också firad på morsdag
och självklart är det av min älskade dotter Novalie!


På kortet står det:
Tack
för att du finns!
Inne i kortet står det
Kram
på morsdag!

Sen har min stora älskling gjort en alldelse egen tårta till mig ♥
Så den ska vi smaska på efter middagen som jag gjort idag,
och den kommer bestå av:


Visst ser den god ut ;)
Häftig bild vart det också när jag fotade hehe =)

Vi har även hunnit med lite lek och sånt idag ;)

jag och Novalie lekte hund imorse!



Sen har hon tittat på film inne på hennes rum =)



Snart ska vi käka middag!
mmmm e jätte hungrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0