Ny bryggt kaffe - I'm in heaven ♥

Igår fick vi äntligen vår EFTERLÄNGTADE kaffebryggare
och imorse invigde vi den.
Gud så gott det var med bryggkaffe,
har ju druckit pulverkaffe i 1 veckas tid... USCH!
TACK MAMMA för kaffebryggaren ♥



Denna helg har varit fullbokad
och bara innehållit en massa skoj =)

I fredags var som sagt Emely med bebismagen här hela dagen ♥ 
och vi kollade lite på Ormingekarnevalen


HA HA ser ni katten som slickar på rutan HA HA






På eftermiddagen så kom min mormor hem till oss,
hon passade Novalie medans jag och Patrik drog iväg
till Söderstadion för och kolla på Hammarby - Degefors!
Vi va där med Jonna, Peter, Therese, Fredrik och några till!
Fy fan vilken känsla det var att befinna sig i klacken Söderstadion!
Wow säger jag bara - helt gryyyyymt!


så söta Jonna coh peter är haha!













Här va några videoklipp som jag filmade =)
Lyssna och NJUT !


På lördagsmorgonen så åkte vi till Malmköping
där det var gammeldagsmarknad.
En massa mysiga stånd och ponny tävling m.m.
Riktigt mysigt var det!






Här åkte vi häst & vagn =) kallt men kul!


Mmmm checka in munkarna - riktigt goda kan jag lova!



Idag är det söndag...
Blir en hemma dag idag!
Patrik har redan installerat Tv och DVD inne på Novalies rum,
så hon satt och kollade på filmen RIO.
Men nu e mina älsklingar nere i affären.
Hmmm undra vad dom gör där ;)


Mer uppdatering sen ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt roligt att du lagt in film på bloggen också! :) Viste inte att man kunde göra det. Och massa fina bilder! :)

2011-05-29 @ 16:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0