Att använda sin fantasi.

Det är så kul och se när Novalie växer och utvecklas.
min lilla trollunge ;)

För ett tag sedan var vi på Forex bank och öppnade ett sparkonto till Novalie
och som tack fick man med sig lite småprylar
som tex en grej som man sätter i kundvagnar istället för en femma eller tia
(ni vet väl vad jag menar).
Och den är gul med 2 runda sidor.
När vi kommer hem så frågar Novalie om hon kan få den ena, och det fick hon ju.
Sen efter en stund kommer hon ut från rummet med sin hund
och "vattenskålen" till hunden och säger:
Den här gula är hundens hundben.
Och det tyckte jag var så himla kul att se att hon börjat använda sin fantasi ♥
Min lilla skrutta ;)
Det har hon gjort tidogare också men jag tyckte just hundbenet var så häftigt !




Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Åh vad gulligt :)

2011-11-15 @ 09:07:02
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0