Barnsäng??

God morgon gott folk,
här hemma har vi alla vart uppe en stund nu ;)
Idag vankas det DOP för Novalies kusin Tuva.
Det börjar 11 idag så ska strax hoppa in i en dusch och börja fixa mig!

Igår så bestämde jag mig för att Novalie ska börja sova i en 90 säng istället för en barnsäng.
Så min nästa grej blir att sälja hennes Hensvik barnsäng och köpa en sprillans ny 90 säng till min donna
och kanske någon fin sängram in till hennes rum!

(fatta vad skönt,
om man skulle vilja sova ut någon dag
så kan man sova i hennes säng hahahah,
alltså om hon nu sover i våran haha)


Nej så det blir mitt nästa projekt :)

Så om det finns någon därute som vill ha en Hensvik
Barnsäng så har vi en till Salu!



Novalie har fortfarande ingen feber längre,
det kanske bara va nått tillfälligt i torsdags kväll :/
SKÖNT att hon inte är sjuk iaf...!

Igår så bäddade jag som sagt ner Novalie i vagnen och begav oss iväg till Ektorp
för att betala hennes förskolefoton.
Sen så passade jag på att åka in till Hornsgatan och köpa julklapp + födelsedagspresent till min kära karl här hemma. På Hornsgatan ligger Bajen butiken ;)
Det vart rätt så dyrt men jag är nöjd med det som vi köpte åt honom, för det är han värd ♥

Novalie ville även hon också ha något från
Bajen butiken och denna tyckte hon va fin,
så den fick hon =)





Bjuder på en bild som jag tog nyss,
Pappa och dotter mys i soffan =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0