Helgen ;)

Inte så mkt bloggande i helgen ;)
men nu kommer ett inlägg!

I lördags vankades det dop för Novalies kusin Tuva,
väldigt fint och mysigt dop.
Sen vart det att bara ta det lugnt resten av lördagen.

Igår (söndag) så vart det först Barnkulan för min, Novalie, Verra och Emilias del.
Där lekte tjejerna slut på sig själva och efter det vart det lunch hemma hos Patriks farmor och farfar.
Efter lunchen drog jag iväg med veronika för lite julshopping och det resulterade i att jag vart klar med ALLA julklappar,
Guuuud så skönt!!!
Väl hemma så vart det lite middag och sen vart det en liten tripp till,
Veronika ville så gärna köpa en ny vagn och efter mååååånga OM och MEN
så köpte hon en likadan som Novalie har fast i svart (våran är lila).
Och veronika vart jätte nöjd.
Kom lagom hem till Bingolotto började och jag vann 100 kr ;)
det är ju alltid något ;)

Ne nu får ni bilder!

Novalie med sin älskade farfar i kyrkan!


Första adventsljuset tände vi under frukosten =)


En massa bus på Barnkulan!










Jaaaaa det är Veronika som härjar runt också hahaha




Finn ett fel?! haha
Den här skylten stötte vi på i G-berg centrum
haha vi var nog lite trötta när vi såg skylten för den tyckte vi var rolig haha ;)



jaha ska lämna Novalie till 9 på förskolan och själv börjar jag inte först 14:30 idag!
Funderar på och slå in de sista julklapparna och sen rensa i Novalies rum...
Hmmm det återstår och se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0