Imorgon är det helg...

Man kan säga att imorgon är det lördag för mig och på tisdag är det söndag för mig,
för dom 2 dagarana är jag ledig och ajg har jobbat hela veckan förutom i onsdags...
Så lite ledigt behövs nu.
Arbetar idag ett 7-14 pass sen börjar min helg ;)

Igår hade vi Therese, Fredrik och lilla Elin på middagsbesök,
mycket trevligt som alltid ;)
Idag efter jobbet ska jag åka och hämta Zandra och Christopher,
dom ska äta middag här och så ska vi spela bingolotto ikväll!
MYS =)

Idag är det ju även FARSDAG!
Så grattis till alla pappor där ute.
Patrik fick sina farsdag presenter redan när vi var i Danmark,
han fick ett Iphone skal och en jätte fin kofta.
Så idag blidde det inget för honom ;)

Nehe nu ska jag dricka mitt kaffe och snart börja bege mig till jobbet,
hoppas på en lugnare dag idag än igår och inge mer missförstånd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0