It's time for BLOGGIIIIIIIIIIIIIING!

Härlig dag det varit idag.
Jag e verkligen toppen nöjd med dagen!


Åkte ut och hämtade Anette hemma hos henne
(i hennes jätte fina och söta hus mitt ute i skogen)
Sen bar det av till Brisak för lite shopping och även hämta Novalies kavel
som jag betalade för men glömde kvar där i söndags.

Detta kom med från Brisak

Guldstjärnor som man sätter på fönster
Och dessa hamnade så fint i Novalies rum där hon ville sätta upp dom!




Novalies kavel


Spislock eller vad det heter ;)


Polkisar som ska hänga i julgranen


Efter Brisak åkte vi till Jysk där jag nu gick och köpte en helt sprillans ny 90 säng till Novalie.
Jag kunde verkligen inte hålla mig,
så jag köpte den och sa att vi hämtar den på lördag,
Så på lördag får svärfar åka dit med en större bil och hämta den ;)

Sedan vart det Forum med en gooood lunch till och börja med.
Sen fick de här fina skona följa med mig hem!





Jag gillade dom verkligen jätte mycket och dom är ur sköna att ha på sig!

Sen gick vi runt på forum ett tag och Anette shoppade en del hon också ;)
........

Jag har en förmåga att bli lite töntig och barnslig när jag e trött,
hittade dom här glajjorna och tyckte jag vart riktigt HET i dom... NOT!!! hahaha



HA HA HA AH asså jag döööööööör på mig själv ahhahaha....

Efter all shopping skjutsade jag hem Anette
och åkte sen och hämta Novalie från förskolan 
och sen min mormor från Slussen.
Sen bar det hemmåt och jag fick sova ca 1,5 timme
när min mormor var här en stund...

Vaknade käkade god middag och sen bakade vi pepparkakor
och Novalie "pyntade" pepparkakshuset ;)



Och jag gjorde 3 pepparkakshjärtan som jag sedan
hängde upp i gardinstången i köket hehe ;)



Ja hörrni... Nu har ni fått en UPDATE ifrån denna dag!
Nu blir det en ciggis och sen inta soffläge ;)

GOD NATT!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0