Morgonkaffe + Morgoninlägg

Tidig morgon här hemma och jag njuter av min morgonkaffe
Medan Novalie ligger i puffen och kollar på barnprogram ;)

Idag är jag ledig och vill ha Novalie hemma så vi kan leka lite
och pyssla, kanske även hinner med en sväng till IKEA ;)

Helgen har ju varit toppen.
I lördags firade vi Novalie och vi hade ju som sagt hyrt lokalen.
Nu ska ni få lite bilder från Lördagens kalas ;)


Muffins med Apelsinkrokant i och toppad av grädde



Marrängtårta med äppelmos och kanel toppat med grädde



Polkagristårta


Fikabordet


Lite bilder från lokalen, hur den vart "pyntad"




Passade på och fota lokalen innan hela släkten kom,
men när vi alla väl var samlade så tog vi ett "alla tjejkusiner foto"
Plus Emilia, Novalie och Morbror Patrik ;)



Sen trollade Morbror davide för Novalie ;)





Runt 16:30 tiden drog vi alla hem till oss istället.
Det var highlife hemma hos oss men så e det med  The Pelosio Family hehe ♥

Vid 18 tiden började La familia röra på sig så då drog
jag m min lilla familj och Verra m sin lilla familj till Mc Donalds och käkade middag.
Efter det åkte jag och Veronika till Kvarnholmen och
hämtade vinterdäcken som ska på bilen som jag lånar!

På kvällen var jag riktigt trött efter dagens kalas och stohej
men SPONTANT drog jag coh verra hem till Savis
och drack lite vin, men kvällen slutade på Patricia
och det vart sent som satan ;)
Aja kul va det iaf
















En riktigt LYCKAD helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0