Övriga Bilder

 
Novalie på SydPoolen ;)
 
Min morfar till höger på Icas pasta !
 
Just me ;)
 
Min hemmagjorda Yakiniku ;) Helt ok faktiskt!
 
Schhhkkkååååååååål ;)
 
Coola moln
 
Min medicin hehe
 
Bjussar än en gång på min älskade tatuering ;)
 
Mööööms
 
Min älskade dotter... Mitt allt ♥
 
Mina nya ljus som jag köpte i Finland... älskar dom!!!
 
 
 
 
2 tavlor som fått en väggplats...ÄNTLIGEN haha!
 
Det va lite övriga bilder som jag haft o telefåååååånen ;)
 
 
Nej nu ska vi käka frulle och sen fixa och packa det sista!
 
C YAAAAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din dotter är verkligen en gullig flicka

2012-08-10 @ 11:16:55
Postat av: Anonym

Gjorde det ont när du tatuerade dig?

Svar: det kändes, men inte jätte ont =)
Emma

2012-08-11 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0