Tatueringar

Tänkte visa mina tatueringar som jag har och skriva lite om dom ;)
 
 
Min allra första tatuering gjorde jag på en studio i Eskilstuna,
jag var 16 år då och hade min kära mamma med mig,
hade ingen speciell betydelse just då,
men nu skulle den ju kunna symbolisera mig och min lilla familj
EMMA, PATRIK, NOVALIE ;)
3 stjärnor!
Min andra tatuering gjorde jag hemma hos en kille i Eskilstuna,
då var jag runt 17-18 års åldern!
Den symboliserar min mamma och tecknet betyder MOR

Min 3e tatuering gjorde jag i Thailand 2006
och den gjordes inte med vanlig tatueringsmaskin
utan med bambunålar eller nått sånt,
Han som gjorde den satt iaf för hand och "hackade" in tatueringen.
Den har ingen speciell betydelse utan tyckte mest om den bara ;)
Min 4e tatuering är min älskade dotters namn och den sitter i nacken,
den gjorde jag hemma hos en kille i Farsta
den gjordes när jag va 22 år tror jag
Och min 5e och sista tatuering (än så länge)
är den jag gjorde på underarmen nu på min semester,
den har en STOR betydelse för mig.
Texten säger ju sitt och liljan står för min älskade och saknade pappa.
På hans minnesstund så valde vi att ha liljor.
Så liljan symboliserar som sagt min fina pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina!! Va roligt de där med stjärnorna :D det kanske är menat att ni ska vara tre, eller så får du tatuera in en till ;)

Svar: ja vi får se om det kommer en till stjärna eller om det förblir 3 ;)
Emma

2012-08-29 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0